vrijdag 16 januari 2015

Het begin..

Ik snuffel graag rond in een boekenwinkel, zo ook die éne dag..waar het allemaal mee begon. Aangetrokken door het boek "The Secret" van Rhonda Byrne koop ik het boek. Eenmaal thuis gekomen heb ik het in één keer uitgelezen, en nog eens, en ik stond werkelijk perplex! Is dit echt waar? dat door de natuurwetten van het heelal wij ons leven kunnen vormen? Het antwoord is; JA..dit doen we dagelijks met onze gedachten, gevoelens en uitspraken. Het geheim is de wet van de aantrekkingskracht!

Vanaf die tijd, zo'n 8 jaar geleden, heeft het mij niet meer losgelaten. Niet alleen het geheim, maar alles wat daar omheen hangt. Hoe werkt het precies en hoe pas ik het toe in mijn leven. Ik wil je graag mijn ervaringen delen in de hoop dat jij er iets aan zult hebben. Een mooi leven begint bij jezelf .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten